1. נמל הפריקה והעמסה ביוון השתנה והוא מעתה לאבריו, (Lavrio).
2. נמל לאבריו הוא נמל גדול עבור מעבורות לאיים בלבד ולכן אין בו שירותי ביקורת דרכונים, כך ששינוי הנמל לא משנה את הצורך לטוס בנפרד.
בצהרי היום המהביל הזה הועמסו האופנועים שלנו על ה”נוטוס” של סלאמיס מיוצגים בישראל ע”י “רוזנפלד ספנות” מחיפה. השרות של ראשיד ואנשיו מרוזנפלד היה מעולה וגם הטיפול בנמל היה מהיר ויעיל. לאחר שעתיים היינו בדרך הביתה. ביום שני נפגוש את האופנועים ביוון, בלאבריו!!!
כמה עידכונים מהיום לתשומת לב היוצאים לחו”ל:
1. נמל הפריקה והעמסה ביוון השתנה והוא מעתה לאבריו, (Lavrio).
2. נמל לאבריו הוא נמל גדול עבור מעבורות לאיים בלבד ולכן אין בו שירותי ביקורת דרכונים, כך ששינוי הנמל לא משנה את הצורך לטוס בנפרד.
3. הנמל ממוקם כ 37 ק”מ מדרום מערב לשד”ת הבינ”ל של אתונה, כ 40 דקות נסיעה, ע”פ גוגל.
4. הבשורה הפחות טובה היא כי הסוכן המשחרר הוא איש בשם טאקיס והתעריף שלו כפול מזה שהיה נהוג ע”י מיכאליס או יאניס בפיראוס.
5. הבשורה היותר טובה היא כי לאבריו נמצאת ק”מ ספורים מצפון לכף סוניון עליו מתנוסס לתיפארה מקדש פוסידון המשקיף על נופי ים מדהימים. מומלץ מאוד לבקר שם רגע לפני שקיעה. הגעה אל לאבריו או יציאה ממנו יוצרת הזדמנות לבקר במקדש פוסידון ללא מאמץ מיוחד.
עד כאן האינפורמציה.
היום בנמל כבר התחלנו לפגוש אופנוענים, בחור ישראלי שיוצא עם בת זוגו ל 6 שבועות בבלקן על סוזוקי ובחור נוסף בשם אפי המוביל ומארגן טיולים באירופה עבור האירופאים. מעניין.. 2 אופנוענים ישראלים כבדים ורציניים לא מוכרים לי מפעילות או טיולים במועדון.
אור ליום שני ולאחר שנבחר הרכב צעיר ומבטיח להנהלת המועדון בראשותו של ותיק שמילא כבר הרבה הבטחות, נטוס לאתונה ונצא למסע “תחת שמי ים התיכון” לעבר ספרד, פורוטוגל ומרוקו.
